Spracúvanie osobných údajov

V tejto sekcii sa dozviete, ako nakladáme s vašimi osobnými údajmi a aké sú vaše práva v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej aj “Nariadenie”) a zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj “Zákon”).

 

Prevádzkovateľ

Prevádzkovateľ Portálu je spoločnosť BIZMARK, s.r.o., so sídlom Palisády 33, 811 06 Bratislava, IČO: 35850957, IČ DPH: SK2021704553, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, vložka číslo: 28099/B. Kontakt: office@voyagezilina.sk, +421905666656.

Odporúčame prečítať si celé pravidlá a zásady, ktoré nájdete v nasledujúcich dokumentoch na stiahnutie.

Práva dotknutých osôb

Práva dotknutých osôb podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“) a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“)

1. Článok Portál a jeho prevádzkovateľ

1.1. Portál je internetový portál, dostupný na URL adrese www.voyagezilina.sk, v ktorom Používatelia prostredníctvom prehliadača v počítači alebo v mobilnom zariadení môžu prehliadať ponuku Predávajúceho zverejnenú na tomto Portáli a objednávať tovar, jedlo alebo nápoje on-line z tejto ponuky Predávajúceho.

1.2. Prevádzkovateľ Portálu je spoločnosť KOLLÁR services s. r. o., so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, IČO: 50369954, DIČ: 2120306375, IČDPH: SK2120306375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, vložka číslo 112076/B, kontakt: helpdesk@kollarservices.sk, a ktorá zabezpečuje prevádzku Portálu na základe zmluvného vzťahu s Predávajúcim. Prevádzkovateľ je na základe tejto zmluvy oprávnený s Používateľmi v mene Predávajúceho uzatvoriť Kúpnu zmluvu na tovar prezentovaný prostredníctvom funkcionalít Portálu.

2. Článok Práva dotknutej osoby

2.1. Dotknutá osoba má právo získať od Prevádzkovateľa Portálu potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej tykajú. Ak Prevádzkovateľ Portálu takéto osobné údaje spracúva, dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a informácie o • účele spracúvania osobných údajov, • kategórii spracúvaných osobných údajov, • identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné udajú poskytnuté́, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii (ak je to možné́), • dobe uchovávania osobných údajov (ak to nie je možné́, informáciu o kritériách jej určenia), • práve požadovať od Prevádzkovateľa Portálu opravu osobných údajov tykajúcich sa dotknutej osoby, ich vymazanie alebo obmedzenie ich spracúvania, alebo o práve namietať spracúvanie osobných údajov, • práve podať v zmysle Nariadenia sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov SR, alebo podať ̌ v zmysle Zákona návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov, • zdroji osobných údajov, ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby, • existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania (vrátane informácií o použitom postupe, ako aj o význame a predpokladaných dôsledkoch takého spracúvania osobných údajov pre dotknutú osobu), • o primeraných zárukách tykajúcich sa prenosu, v prípade ak sa osobné údaje prenášajú do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii.

2.2. Prevádzkovateľ Portálu poskytne dotknutej osobe kópiu osobných údajov, ktoré sa spracúvajú. Za opakované poskytnutie osobných údajov, o ktoré́ dotknutá osoba požiada, môže Prevádzkovateľ Portálu účtovať primeraný poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom.

2.3. Ak dotknutá osoba podala žiadosť elektronickými prostriedkami, informácie sa poskytnú v bežne používanej elektronickej podobe, pokiaľ dotknutá osoba nepožiadala o iný́spôsob.

3. Článok Právo na opravu (podľa č. 16 Nariadenia a §22 Zákona)

3.1. Dotknutá osoba má právo na to, aby Prevádzkovateľ Portálu bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej tykajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

4. Článok Právo na vymazanie (právo na zabudnutie, podľa č. 17 Nariadenia a § 23 Zákona)

4.1. Dotknutá osoba má právo na to, aby Prevádzkovateľ Portálu bez zbytočného odkladu vymazal osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, ak je naplnený niektorý z nasledovných dôvodov: • osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali alebo inak spracúvali, • dotknutá osoba odvolá súhlas (viď nižšie), na základe ktorého sa spracúvanie vykonáva, ak neexistuje iný právny základ pre spracúvanie, • dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu, ktoré je vykonávané na právnom základe verejného záujmu alebo oprávneného záujmu (viď nižšie)a nepreväzujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie, • osobné údaje sa spracúvali nezákonne, • osobné údaje musia byť vymazané, aby sa splnila zákonná povinnosť podľa práva Európskej únie alebo práva Slovenskej republiky, • osobné údaje sa získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti podľa článku 8 ods.1 Nariadenia alebo §15 ods. 1 Zákona.

4.2. Toto právo sa neuplatňuje, ak je spracúvanie osobných údajov potrebné napríklad na uplatnenie práva na slobodu prejavu a na informácie, na splnenie zákonnej povinnosti, alebo na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi, z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia, na účely archivácie vo verejnom záujme, na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely, na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

5. Článok Právo na obmedzenie spracúvania (podľa č. 18 Nariadenia a § 24 Zákona)

5.1. Dotknutá osoba má právo na to, aby Prevádzkovateľ Portálu bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

5.2. Dotknutá osoba má právo na to, aby Prevádzkovateľ Portálu obmedzil spracúvanie osobných údajov, pokiaľ ide o jeden z týchto prípadov: • dotknutá osoba napadne správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho prevádzkovateľovi overiť ̌ správnosť osobných údajov, • spracúvanie je protizákonné a dotknutá osoba namieta proti vymazaniu osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia, • prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje na účely spracúvania, ale potrebuje ich dotknutá osoba na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov, • dotknutá osoba namietala voči spracúvaniu, ktoré je vykonávané na právnom základe verejného záujmu alebo oprávneného záujmu (viď nižšie), a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.

5.3. Ak dôjde k obmedzeniu spracúvania osobných údajov, Prevádzkovateľ Portálu môže takéto osobné údaje ďalej len uchovávať alebo spracúvať na účely preukazovania, uplatňovania alebo obhajovania právnych nárokov, na ochranu práv iných osôb alebo z dôvodov dôležitého verejného záujmu. Iné spracúvanie možno vykonávať len so súhlasom dotknutej osoby.

5.4. Ak by malo dôjsť k zrušeniu obmedzenia spracúvania osobných údajov, Prevádzkovateľ Portálu o tejto skutočnosti dotknutú osobu vopred informuje.

6. Článok Právo na prenosnosť údajov (podľa č. 20 Nariadenia a § 26 Zákona)

6.1. Dotknutá osoba má pri uplatňovaní svojho práva na prenosnosť údajov právo získať (v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte)a preniesť osobné údaje priamo od jedného prevádzkovateľa k druhému prevádzkovateľovi, pokiaľ je to technicky možné.

6.2. Právo na prenosnosť osobných údajov je možné uplatniť za predpokladu, že: • sa spracúvanie zakladá na právnom základe súhlas alebo zmluva, a • spracúvanie sa vykonáva automatizovanými prostriedkami.

7. Článok Právo namietať (podľa č. 21 Nariadenia a § 27 Zákona)

7.1. V prípade, ak je právny základ spracúvania osobných údajov splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme (podľa č. 6 ods. 1 písm. e) Nariadenia alebo § 13 ods.1 písm. e) Zákona)alebo oprávnený záujem (podľa č. 6 ods.1písm. f) Nariadenia alebo § 13 ods.1 písm. f) Zákona), má dotknutá osoba tiež právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa jej tyká, vrátane namietania proti profilovaniu.

7.2. V prípade takéhoto namietania Prevádzkovateľ Portálu nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, pokiaľ nepreukáže • nevyhnutné oprávnené dôvody na spracúvanie, ktoré prevažujú́ nad záujmami, právami a slobodami dotknutej osoby alebo • dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

8. Článok Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania (podľa č. 22 Nariadenia a § 28 Zákona)

8.1. Dotknutá osoba má právo nato, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní, vrátane profilovania, a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju podobne významne ovplyvňujú. 8.2. Toto právo sa neuplatňuje, ak je rozhodnutie: • nevyhnutné na uzavretie alebo plnenie zmluvy medzi dotknutou osobou a prevádzkovateľom, • povolené právom Európskej únie alebo Slovenskej republiky alebo • založené na výslovnom súhlase dotknutej osoby.

9. Článok Právo na odvolanie súhlasu (podľa č. 7 Nariadenia a § 14 Zákona)

9.1. V prípade, ak je spracúvanie osobných údajov založené na súhlase dotknutej osoby, dotknutá osoba má právo kedykoľvek tento súhlas odvolať. 9.2. Súhlasu možno odvolať rovnakým spôsobom, akým bol súhlas udelený. Zároveň môže dotknutá osoba súhlas odvolať aj nasledovnými spôsobmi: • emailovou správou zaslanou na adresu helpdesk@kollarservices.sk, alebo • zaslaním písomnej žiadosti na adresu sídla Prevádzkovateľ Portálu s uvedením textu „GDPR – odvolanie súhlasu“ na obálke. 9.3. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaní. V Bratislave, 16.11.2024

 

Žiadosť na výkon práva dotknutej osoby podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“) a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“)

1. Článok Portál a jeho prevádzkovateľ

1.1. Portál je internetový portál, dostupný na URL adrese www.voyagezilina.sk, v ktorom Používatelia prostredníctvom prehliadača v počítači alebo v mobilnom zariadení môžu prehliadať ponuku Predávajúceho zverejnenú na tomto Portáli a objednávať tovar, jedlo alebo nápoje on-line z tejto ponuky Predávajúceho.

1.2. Prevádzkovateľ Portálu je spoločnosť KOLLÁR services s. r. o., so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, IČO: 50369954, DIČ: 2120306375, IČDPH: SK2120306375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, vložka číslo 112076/B, kontakt: helpdesk@kollarservices.sk, a ktorá zabezpečuje prevádzku Portálu na základe zmluvného vzťahu s Predávajúcim. Prevádzkovateľ je na základe tejto zmluvy oprávnený s Používateľmi v mene Predávajúceho uzatvoriť Kúpnu zmluvu na tovar prezentovaný prostredníctvom funkcionalít Portálu.

2. Článok Žiadosť

2.1. O výkon práva dotknutej osoby žiadam ako (správu možnosť zakrúžkujte): • používateľ Portálu • súťažiaci • reklamujúca osoba • zamestnanec • uchádzač o zamestnanie • iná dotknutá osoba:

2.2. Moje identifikačné údaje: • Meno: • Priezvisko: • E- mail: • Adresa trvalého pobytu: • Iné osobné údaje nevyhnutné na jednoznačnú identifikáciu:

2.3. V zmysle Nariadenia si uplatňujem právo na: • prístup k údajom • obmedzenie spracúvania údajov • opravu údajov • prenosnosť údajov (iba ak je právny základ zmluva a súhlas a ide o automatizované spracúvanie) • výmaz údajov • namietanie spracúvania osobných údajov • iné:

2.4. Miesto pre bližšiu špecifikáciu

Spôsob uplatnenia práv dotknutej osoby podľa Nariadenia podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“) a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“)

1. Článok Portál a jeho prevádzkovateľ

1.1. Portál je internetový portál, dostupný na URL adrese www.voyagezilina.sk.sk, v ktorom Používatelia prostredníctvom prehliadača v počítači alebo v mobilnom zariadení môžu prehliadať ponuku Predávajúceho zverejnenú na tomto Portáli a objednávať tovar, jedlo alebo nápoje on-line z tejto ponuky Predávajúceho.

1.2. Prevádzkovateľ Portálu je spoločnosť KOLLÁR services s. r. o., so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, IČO: 50369954, DIČ: 2120306375, IČDPH: SK2120306375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, vložka číslo 112076/B, kontakt: helpdesk@kollarservices.sk, a ktorá zabezpečuje prevádzku Portálu na základe zmluvného vzťahu s Predávajúcim. Prevádzkovateľ je na základe tejto zmluvy oprávnený s Používateľmi v mene Predávajúceho uzatvoriť Kúpnu zmluvu na tovar prezentovaný prostredníctvom funkcionalít Portálu.

2. Článok Spôsob uplatnenia práv

2.1. Dotknutá osoba môže uplatniť svoje pravá podaním žiadosti, a to • emailom na adresu helpdesk@kollarservices.sk, alebo • zásielkou doručenou na adresu sídla spoločnosti Prevádzkovateľ Portálu, uvedenú na webom sídle Prevádzkovateľa Portálu dostupnom po kliknutí na „Prevádzkuje KOLLÁR services“ v päte stránky.

2.2. Prevádzkovateľ Portálu poskytuje dotknutej osobe pri uplatňovaní jej práv súčinnosť.

2.3. Prevádzkovateľ Portálu môže požiadať o poskytnutie dodatočných informácii potrebných na potvrdenie totožnosti dotknutej osoby, ak má oprávnené pochybnosti o totožnosti fyzickej osoby podávajúcej žiadosť.

2.4. Ak je žiadosť zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná, najmä pre jej opakujúcu sa povahu, Prevádzkovateľ Portálu môže odmietnuť konať na základe žiadosti dotknutej osoby, alebo môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady vynaložené na vybavenie žiadosti. V ostatných prípadoch sa informácie v zmysle čl. 12 ods. 5 Nariadenia a § 29 ods. 5 Zákona poskytujú bezodplatne.

2.5. Prevádzkovateľ Portálu poskytne dotknutej osobe informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti podľa článkov 15 až 22 Nariadenia alebo podľa §21 až 28 Zákona, bez zbytočného odkladu a v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedená lehota sa môže v prípade potreby predĺžiť o ďalšie dva mesiace, pričom sa zohľadní komplexnosť žiadosti a počet žiadostí. Prevádzkovateľ Portálu informuje dotknutú osobu o každom predĺžení lehoty do jedného mesiaca od doručenia žiadosti, ako aj o dôvodoch jej predĺženia. Ak dotknutá osoba podala žiadosť elektronickými prostriedkami, informácie sa podľa možnosti poskytnú elektronickými prostriedkami, pokiaľ dotknutá osoba nepožiadala o iný spôsob

2.6. V prípade, ak by Prevádzkovateľ Portálu neprijal opatrenia na základe žiadosti dotknutej osoby, bezodkladne a najneskôr do jedného mesiaca od doručenia žiadosti informuje dotknutú osobu o dôvodoch nekonania a o možnosti podať sťažnosť dozornému orgánu, uplatniť súdny prostriedok nápravy v zmysle Nariadenia, resp. podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov v zmysle Zákona.

2.7. Prevádzkovateľ Portálu oznámi každému príjemcovi, ktorému boli osobné udajú poskytnuté, každú opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracovania osobných údajov uskutočnené podľa článkov 16, 17 a 18 Nariadenia alebo podľa §22, 23 a 24 Zákona, pokiaľ sa to neukáže ako nemožné alebo ak to nevyžaduje neprimerané úsilie. Prevádzkovateľ o týchto príjemcoch informuje dotknutú osobu, ak to dotknutá osoba požaduje. V Bratislave, 16.11.2024

Informácie o spracovaní osobných údajov

Zásady ochrany osobných údajov

1. Článok Preambula

1.1. Právo na ochranu osobných údajov, ktoré je podľa Ústavy Slovenskej republiky neoddeliteľnou súčasťou základných ľudských práv a slobôd, sme premietli do našich postupov a opatrení, ktoré v pozícii prevádzkovateľa aplikujeme pri spracúvaní osobných údajov.

1.2. Tieto zásady ochrany osobných údajov (ďalej len „zásady“) vám poskytnú najmä informácie o tom, ako nakladáme s vašimi osobnými údajmi a ako nás v prípade potreby môžete kontaktovať. Zásady sú určené zákazníkom, ktorí využívajú služby Portálu Prevádzkovateľa Portálu, a sú zamerané aj na spracúvanie osobných údajov prostredníctvom sociálnych sietí (Facebook, Instagram, a podobne) a využívanie súborov cookies.

1.3. Pri spracúvaní osobných údajov postupujeme v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb a v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“) a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V súvislosti so spracúvaním osobných údajov sme pripravili informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov podľa článkov 13 a 14 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov

2. Článok Portál, jeho prevádzkovateľ a ďalšie základné pojmy

2.1. Portál je internetový portál, dostupný na URL adrese www.voyagezilina.sk, v ktorom Používatelia prostredníctvom prehliadača v počítači alebo v mobilnom zariadení môžu prehliadať ponuku Predávajúceho zverejnenú na tomto Portáli a objednávať tovar, jedlo alebo nápoje on-line z tejto ponuky Predávajúceho.

2.2. Prevádzkovateľ Portálu je spoločnosť KOLLÁR services s. r. o., so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, IČO: 50369954, DIČ: 2120306375, IČDPH: SK2120306375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, vložka číslo 112076/B, kontakt: helpdesk@kollarservices.sk, a ktorá zabezpečuje prevádzku Portálu a na základe zmluvného vzťahu s Predávajúcim poskytuje Predávajúcemu priestor pre zverejňovanie ponuky Tovarov.

2.3. Predávajúci je prevádzkovateľ stravovacích služieb (spoločnosť alebo podnikajúca fyzická osoba), ktorý v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky prevádzkuje jednu alebo viac Reštaurácií, ktorej/ktorých ponuka je zverejnená na Portáli.

2.4. Reštaurácia je prevádzkareň stravovacích služieb Predávajúceho, ktorá poskytuje rozvoz jedál, nápojov a iných Tovarov. Rozumie sa ňou odlíšiteľná jednotka, ktorej Prevádzkovateľ na Portáli zabezpečuje a poskytuje priestor na zverejňovanie jej ponuky ďalších informácií.

2.5. Tovar je akákoľvek hnuteľná a jednoznačne odlíšiteľná vec, ktorú Predávajúci v rámci svojej podnikateľskej činnosti ponúka Kupujúcim odplatne alebo bezodplatne. Tovarom pre účely týchto VOP rozumieme predovšetkým výrobky a predmety poskytovania stravovacích služieb, tj. jedlá a nápoje.

2.6. Používateľ je každá fyzická osoba, ktorá navštívi Portál a/alebo využíva akékoľvek a/alebo všetky funkcionality Portálu, predovšetkým prehliadanie ponuky, či on-line objednávanie Tovarov z ponuky Predávajúceho zverejnenej na tomto Portáli.

2.7. Kupujúcim v zmysle týchto VOP je fyzická osoba v postavení spotrebiteľa alebo podnikajúca fyzická osoba alebo právnická osoba.

2.8. Spotrebiteľom je v súlade s § 2 ods. a) zákona č. 250/2007 Z.z. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej alebo obchodnej činnosti, zamestnania alebo povolania. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.

2.9. Objednávkou sa rozumie prejav slobodnej vôle Kupujúceho, vo forme presného určenia Tovaru alebo Tovarov vrátane počtu jednotlivých počtov kusov (ďalej len "Predmet kúpy") a spôsobu a miesta a času doručenia, ktoré chce od Predávajúceho zakúpiť spolu s údajmi nevyhnutnými pre doručenie Predmetu kúpy. Údajmi podľa predchádzajúcej vety sú: krstné meno a priezvisko Kupujúceho, jeho telefonický a e-mailový kontakt, adresa a čas doručenia objednávky, príp. firemné fakturačné údaje (ak relevantné) a ďalšie údaje, ktoré Používateľ môže zadať do poznámky a ktoré slúžia k riadnemu, úplnému a bezproblémovému vybaveniu a doručeniu Objednávky. Vytvorenie Objednávky spočíva vo vložení Tovarov z ponuky Portálu do košíka, vyplnením údajov podľa predchádzajúcej vety a jej potvrdením vo forme kliknutia na tlačidlo "Potvrdiť objednávku s povinnosťou platby". Kupujúci je povinný skontrolovať všetky údaje, ktoré v procese vytvárania objednávky zadal alebo zvolil. Vytvorením Objednávky a jej následným potvrdením zo strany Predávajúceho vo forme potvrdenia prijatia Objednávky vzniká medzi Kupujúcim a Predávajúcim Kúpna zmluva.

2.10.Kúpnou zmluvou je vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktorý vznikol vytvorením a následným potvrdením Objednávky. Z kúpnej zmluvy vzniká Predávajúcemu povinnosť Predmet kúpy Kupujúcemu dohodnutým spôsobom odovzdať a Kupujúcemu povinnosť Predmet kúpy prevziať a zaplatiť zaň Predávajúcemu alebo ním poverenej osobe dohodnutú cenu. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k veci, a preto sa Kupujúci stane vlastníkom Predmetu kúpy až po úplnom zaplatení kúpnej ceny. Predávajúci Kupujúcemu odovzdá tovar, i doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú, a umožní tak Kupujúcemu nadobudnúť vlastníckeho práva k tovaru v súlade s Kúpnou zmluvou.

2.11.Bonus (alebo aj "darček") je Tovar, ktorý za zvýhodnených podmienok alebo úplne bezodplatne poskytuje Predávajúci Kupujúcemu pri splnení určitých jasne definovaných merateľných podmienok (napr. objednanie určitého množstva určitých tovarov, objedanie tovarov v určitej hodnote a pod.). Ak Objednávka Kupujúceho spĺňa kritéria poskytnutia viacerých bonusov, ale Predávajúci umožňuje využitie len určitého počtu z nich alebo ak Predávajúci umožňuje využitie len jedného z nich, Používateľ si môže požadovaný Bonus vybrať pri rekapitulácií Objednávky v košíku. Výberom Bonusu podľa predchádzajúcej vety je Kupujúci viazaný, nie je možné ho dodatočne meniť a preto musí Kupujúci venovať zvýšenú pozornosť kontrole údajov pri rekapitulácií Objednávky v košíku.

2.12.Zmluvným vzťahom medzi Používateľom a Prevádzkovateľom sa rozumie vzťah, ktorý vznikol na podnet Používateľa odsúhlasením Podmienok používania portálu v čase Registrácie a/alebo Objednávky. Na základe tohto vzťahu Prevádzkovateľ umožňuje Používateľovi bezodplatne využívať funkcionality Portálu, najmä uzatvoriť s ním v mene Predávajúceho Kúpnu zmluvu na Tovar prezentovaný prostredníctvom funkcionalít Portálu; uložiť kontaktné a adresné údaje a pod. Zmluvný vzťah trvá po celú dobu platnej registrácie Používateľa, a/alebo po celú dobu od Objednávky, až kým nedôjde k riadnemu a úplnému vysporiadaniu vzťahov medzi Používateľom a Prevádzkovateľom a/alebo Používateľom a Predávajúcim. V prípade ak dôjde k zrušeniu konta zo strany Používateľa po vytvorení Objednávky, zmluvný vzťah sa považuje za ukončený až po vysporiadaní vzťahov medzi Používateľom a Predávajúcim.

3. Článok Spracúvanie osobných údajov

3.1. Spracúvanie osobných údajov sa vykonáva v súladne s viacerými všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré upravujú ochranu osobných údajov. Ťažiskovými predpismi sú najmä všeobecné nariadenie o ochrane údajov a zákon o ochrane osobných údajov. Spracúvanie osobných údajov Prevádzkovateľom Portálu. je vykonávané aj na základe osobitných predpisov, ktoré bližšie upravujú podmienky poskytovania služieb a s tým súvisiace spracúvanie údajov, najmä teda na základe: • zákona č. 22/2004 Z. z. • zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov, • zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, • zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, • zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

4. Článok Vzájomné vzťahy

4.1. Prevádzkovateľ Portálu zabezpečuje prevádzku Portálu a na základe zmluvného vzťahu s Predávajúcim poskytuje Predávajúcemu priestor pre zverejňovanie ponuky Tovarov. Prevádzkovateľ je na základe tohto zmluvného vzťahu oprávnený s Používateľmi v mene Predávajúceho a s označením Reštaurácie uzatvoriť Kúpnu zmluvu na tovar prezentovaný prostredníctvom funkcionalít Portálu. Prevádzkovateľ Portálu je oprávnený prijímať v mene Predávajúceho od Používateľov platby kúpnej ceny za Objednávky, vykonané online cez platobnú bránu prevádzkovanú treťou osobou a následne vyúčtovať a uhradiť prijaté finančné prostriedky Predávajúcemu.

4.2. V prípade uzatvorenia Kúpnej zmluvy a jej plnenia, vystupuje Prevádzkovateľ Portálu z pohľadu všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane osobných údajov ako sprostredkovateľ. Údaje poskytnuté zákazníkom pri objednávke jedla cez Portál sú poskytnuté danej Reštaurácii, vybranému Predávajúcemu, aby mohol splniť Kúpnu zmluvu. Pri plnení Kúpnej zmluvy má Predávajúci z pohľadu všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane osobných údajov postavenie prevádzkovateľa a zodpovedá v plnom rozsahu za súlad spracovania osobných údajov dotknutej osoby so všeobecným Nariadením o ochrane osobných údajov a so zákonom o ochrane osobných údajov. Odsúhlasím Podmienok používania Portálu dochádza medzi Používateľom a Prevádzkovateľom Portálu k uzatvoreniu zmluvného vzťahu, definovaného v článku 2.12, ktorého účelom je umožniť používateľovi uzatvorenie Kúpnej zmluvy s Predávajúcim prostredníctvom Portálu.

5. Článok Osobné údaje, ktoré spracúvame

5.1. Prevádzkovateľ Portálu spracúva len také osobné údaje, na základe ktorých vám vieme zabezpečiť a poskytnúť profesionálne služby s odbornou starostlivosťou, pričom rozsah týchto osobných údajov je určený v súlade s účelmi spracovania osobných údajov.

5.2. Prevádzkovateľ Portálu spracúva osobné údaje automatizovanými aj inými ako automatizovanými prostriedkami spracúvania. Automatizované spracúvanie osobných údajov je realizované prostredníctvom na to určených zabezpečených zariadení.

5.3. Prevádzkovateľ Portálu vyhlasuje, že k osobným údajom majú povolený prístup len výslovne poverené a poučené osoby.

5.4. Prevádzkovateľ Portálu zabezpečuje ochranu osobných údajov pred poškodením, zničením, stratou, zmenou, neoprávneným zásahom a sprístupnením, poskytnutím alebo zverejnením a pred akýmikoľvek inými neprípustnými spôsobmi spracúvania. V súvislosti s takýmto zabezpečením boli prijaté primerané technické a organizačné opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov.

6. Článok Povaha poskytnutých údajov

6.1. V prípade, ak právnym základom spracúvania osobných údajov je zmluva, poskytnutie osobných údajov je zmluvnou požiadavkou. Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje; v prípade neposkytnutia takýchto údajov nie je možné uzatvorenie zmluvného vzťahu.

6.2. V prípade, ak právnym základom spracúvania osobných údajov je zákon, poskytnutie osobných údajov je zákonnou požiadavkou. Dotknutá osoba je povinná poskytnúť osobné údaje, v opačnom prípade nie je možné riadne plnenie povinností prevádzkovateľa vyplývajúcich z príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov.

6.3. V prípade, ak právnym základom spracúvania osobných údajov je oprávnený záujem sledovaný prevádzkovateľom alebo treťou stranou, účelom spracúvania je stanovené, o aký oprávnený záujem ide.

6.4. Osobnými údajmi, ktoré spracúvame, sú najmä: • identifikačné a kontaktné údaje, ktorými sa rozumejú titul, meno a priezvisko, adresa na doručovanie objednávok, kontaktné telefónne číslo, e-mailová adresa, bankové spojenie; vaše identifikačné údaje sú súčasťou uzatváranej zmluvy, ktorú s nami uzatvárate v súlade s Podmienkami používania portálu, • transakčné údaje, ktorými sa rozumejú údaje o prijatých a odoslaných platbách, • údaje z komunikácie, ktorými sa rozumejú napr. údaje z používania webovej aplikácie, údaje z obchodnej komunikácie alebo • údaje zo vzájomného kontaktu prostredníctvom príslušných kontaktných miest vrátane vašich žiadostí, sťažností alebo iných foriem dopytu, • informácie o vašej interakcii s nami, napríklad akým spôsobom boli využívané služby, spôsob prihlásenia, z akého miesta ste navštívili jednotlivé stránky a ako dlho ste ich používali, reakčné časy, chyby preberania, spôsob získania prístupu k službám a ukončenie ich používania a pod. • technické údaje používaných zariadení a nastavenia, napríklad IP adresa, nastavenia prehliadača, operačný systém, platforma, jazyk, miesto pripojenie, cookies a pod.

6.5. Zdrojom osobných údajov ste vo väčšine prípadov v zásade Vy ako dotknutá osoba, prípadne spracúvame aj informácie o Vás poskytnutých od iných používateľov pri využívaní našich služieb. Pri používaní našich služieb ste povinní dodržiavať naše Podmienky používania Portálu, preto v prípade ak zverejňujete prostredníctvom našich platforiem údaje o niekom inom ako ste Vy sám, spoliehame sa na to, že na uvedené máte súhlas danej dotknutej osoby.

7. Článok Účely a právne základy spracovania osobných údajov

7.1. Vaše osobné údaje spracúvame v nevyhnutnom rozsahu, pričom väčšina spracovateľských činností je odôvodnená tým, že tieto osobné údaje sú potrebné na poskytnutie požadovaných služieb, súvisia s poskytovaním našich služieb, ich spracovanie je potrebné v záujme plnenia zákonných požiadaviek prevádzkovateľa alebo sa pri spracúvaní opierame o oprávnený záujem na danom spracovaní.

7.2. Vaše osobné údaje spracúvame na nasledujúce účely: • na účel registrácie Používateľa a vytvorenia používateľského účtu Osobné údaje spracúvame na účel registrácie fyzickej osoby, ktorá má záujem využívať funkcionality používateľského účtu. Využívanie používateľského účtu je podmienené registráciou používateľa na portáli www.voyagezilina.sk. Vytvorenie používateľského účtu nie je nevyhnutné k využívaniu služby Portálu. Právny základom spracúvania je uzavretie a plnenie zmluvy, na základe ktorej budú dotknutej osobe poskytované služby prevádzkovateľa. Osobné údaje sa budú spracúvať dobu neurčitú odo dňa posledného prihlásenia, maximálne však 5 rokov po ukončení prevádzky Portálu. • na účel uzatvorenia zmluvy o službách na portáli www.voyagezilina.sk Osobné údaje spracúvame na účel uzatvorenia zmluvy o službách uzatvorenej v súlade s Podmienkami používania Portálu. Právnym základom spracúvania osobných údajov na tento účel je príprava uzavretia zmluvy. Údaje uchovávame po dobu neurčitú odo dňa posledného prihlásenia, maximálne však 5 rokov po prevádzky Portálu alebo 5 rokov po ukončení Zmluvného vzťahu medzi Prevádzkovateľom Portálu a Používateľom. • na účel uľahčenia ďalších online transakcií formou zapamätania si platobných údajov V prípade ak sa dobrovoľne dotknutá osoba rozhodne môže prevádzkovateľovi udeliť súhlas na zapamätanie si údajov o jej platobnej karte. Je na rozhodnutí dotknutej osoby, či danú funkcionalitu konta využije za účelom uľahčenia ďalších online transakcií. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom nastavení v rámci používateľského účtu. Súhlas platí po dobu využívania tejto funkcionality, ale maximálne po dobu platnosti používateľského účtu. • na účel uplatňovania alebo obhajoby našich právnych nárokov V niektorých prípadoch sme nútení obrátiť sa na súd, aby sme mohli uplatniť svoje práva a právom chránené záujmy, alebo sme nútení zúčastniť sa súdneho alebo správneho konania na účely ochrany našich práv a právom chránených záujmov. Právnym základom spracovania osobných údajov je pri tomto účele oprávnený záujem prevádzkovateľa. Doba uchovávania osobných údajov pri tomto účele spracúvania je 10 rokov od právoplatného rozhodnutia súdu alebo iného orgánu verejnej moci. • na účel marketingu vo forme zasielania informácií o novinkách alebo zasielania iných užitočných informácií vzťahujúcich sa na služby prevádzkovateľa v prípade existencie predchádzajúceho zmluvného vzťahu s dotknutou osobou Prevádzkovateľ Portálu má oprávnený záujem osloviť Vás (ako zákazníka) a zasielať vám obchodné ponuky a informácie o vlastných produktoch alebo službách, a to prostredníctvom vašej e-mailovej adresy, prípadne vám tieto obchodné ponuky a informácie poskytovať telefonicky alebo SMS správou. Oprávneným záujmom je informovanie zákazníkov o novinkách a iných dôležitých skutočnostiach vzťahujúcich sa na služby Prevádzkovateľa portálu. Právnym základom spracovania osobných údajov je pri tomto účele oprávnený záujem prevádzkovateľa. Doba uchovávania údajov na tento účel je 5 rokov odo dňa posledného prihlásenia sa do používateľského účtu používateľa a/alebo 5 rokov odo dňa posledného využitia služieb, ktoré ponúka Prevádzkovateľ Portálu, a/alebo 5 rokov odo dňa ukončenia prevádzky Portálu. • na účel vedenia účtovnej agendy Prevádzkovateľ Portálu ako každý podnikateľský subjekt podlieha daňovým a účtovným povinnostiam vyplývajúcich z právnych predpisov. S cieľom plnenia týchto povinností voči regulátorom spracúvame vaše osobné údaje. Právnym základom spracovania osobných údajov je pri tomto účele plnenie zákonných povinností prevádzkovateľa. Doba uchovávania je 10 rokov nasledujúcich po roku, ktorého sa týkajú platby spojené s daným používateľom. • na účel vybavovania žiadostí dotknutej osoby Aby sme mohli reagovať a vybaviť vašu žiadosť, ktorou si uplatňujete svoje zákonné práva dotknutej osoby, je potrebné, aby ste sa identifikovali. Následne spracúvame osobné údaje obsiahnuté v danej žiadosti na účel riadneho vybavenia danej žiadosti. Právnym základom spracovania osobných údajov je pri tomto účele oprávnený záujem prevádzkovateľa. Žiadosť dotknutej osoby uchovávame po dobu 5 rokov nasledujúcich po roku, v ktorom bola žiadosť vybavená. • na účel vybavovania reklamácií / sťažností / iných dopytov používateľov Reklamácie alebo sťažnosti si môžete uplatniť v súlade s Podmienkami používania Portálu. V prípade reklamácie potrebujeme vaše identifikačné a kontaktné údaje. Následne spracúvame osobné údaje obsiahnuté v danej reklamácii/sťažnosti/inom dopyte na účel riadneho vybavenia danej žiadosti. Pri vybavení reklamácií sa bude postupovať podľa Podmienkach používania Portálu a v zmysle platnej právnej legislatívy. Osobné údaje spracúvame v súlade s právnymi predpismi. Právnym základom spracovania osobných údajov je pri tomto účele oprávnený záujem prevádzkovateľa. Dokumenty týkajúce sa reklamácie/sťažnosti uchovávame po dobu 10 rokov nasledujúcich po roku ukončenia, v ktorom bolo reklamácia/sťažnosť vybavená. • na účel organizovania a vyhodnocovania spotrebiteľských súťaží Pri výnimočných príležitostiach Prevádzkovateľ Portálu organizuje súťaže, do ktorých sa môže používateľ zapojiť a vyhrať vecné ceny. Podmienky aktuálne prebiehajúcej súťaže sú dostupné na webovej stránke Prevádzkovateľa Portálu alebo na sociálnych sieťach (napr. Facebook,..). V prípade, ak sa zapojíte do súťaže a poskytnete nám vaše osobné údaje, budú tieto osobné údaje spracúvane výlučne na účely účasti v súťaži, vyhodnotenia súťaže, udelenia výhry a zaslania výhry. Vaše osobné údaje spracúvame na právnom základe vášho udeleného súhlasu. Bližšie informácie sú poskytnuté v jednotlivých štatútoch alebo pravidlách súťaže. Doba uchovávania osobných údajov pri tomto účele je bližšie určená v danom štatúte alebo v pravidlách súťaže. • na účel prevádzkovania profilov a stránov vytvorených na sociálnych sieťach V záujme zjednodušenia a podpory komunikácie medzi Prevádzkovateľom Portálu a jej zákazníkmi či priaznivcami sme na sociálnych sieťach (napr. Facebook) zriadili fanpages. Prístup k osobným údajom, ktoré budú dostupné na Facebooku, bude mať aj spoločnosť Facebook Ireland Ltd., so sídlom 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írska republika ako náš spoločný prevádzkovateľ, pričom táto spoločnosť bude osobné údaje spracúvať v súlade so svojou Politikou ochrany osobných údajov (https://www.facebook.com/policy.php). Viac v Informácii o spracúvaní osobných údajov pre sociálne siete.

7.3. Pokiaľ Prevádzkovateľ Portálu spracúva osobné údaje na základe oprávneného záujmu, podniká také kroky, aby vplyv na vaše súkromie bol obmedzený na minimum a aby spracúvaním nebola narušená rovnováha medzi oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa Portálu a vaším súkromím.

8. Článok Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania

8.1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutej osoby aj automatizovanými prostriedkami spracúvania, výsledkom však nie sú rozhodnutia, ktoré by mali voči dotknutej osobe právne účinky alebo ktoré by ju podobne významne ovplyvňovali. Osobné údaje nebudú použité na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania v zmysle čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

9. Článok Ochrana osobných údajov

9.1. Vaše osobné údaje sú spracúvané automatizovanými aj inými ako automatizovanými prostriedkami spracúvania v rámci informačných systémov, ktoré sú chránené a zabezpečené v súlade s príslušnými bezpečnostnými štandardmi a právnymi predpismi zaoberajúcimi sa ochranou osobných údajov.

9.2. V rámci personálnej štruktúry Prevádzkovateľa Portálu oprávnenie nakladať s osobnými údajmi majú iba prevádzkovateľom poverené osoby, ktoré boli riadne oboznámené s pokynmi prevádzkovateľa a poučené o možných následkoch nedodržania týchto pokynov.

9.3. Prevádzkovateľ Portálu deklaruje, že dodržiava zásadu minimalizácie osobných údajov a spracúva iba také osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na dosiahnutie účelu spracúvania. Osobné údaje sú spracúvané na vopred vymedzené účely a nie sú spracúvané na žiaden iný účel.

9.4. Pri spracúvaní osobných údajov Prevádzkovateľ Portálu postupuje v súlade s internou politikou upravujúcou ochranu osobných údajov a bezpečnosť informačných systémov. Prevádzkovateľ Portálu posudzuje a priebežne vyhodnocuje, či dané spracúvanie osobných údajov by pre dotknuté osoby predstavovalo vysoké riziko a zasahovalo do ich súkromia neprimeraným spôsobom. Na základe tohto pozorovania je vykonávané podrobné posúdenie rizík a vplyvu na súkromie dotknutých osôb, ktorého výsledok je zohľadňovaný pri nastavovaní a implementácii postupov prevádzkovateľa.

9.5. Na účel zabezpečenia osobných údajov pred ich neoprávneným alebo náhodným sprístupnením tretej strane využívame primerané a vhodné bezpečnostné technické a organizačné opatrenia. Technické opatrenia spočívajú v aplikácii technológií, ktoré bránia neoprávnenému prístupu tretích osôb k osobným údajom. Na účel maximálnej ochrany je využívané šifrovanie osobných údajov a heslovanie prístupov do vnútorných systémov prevádzkovateľa resp. prístupov k osobným údajom uloženým na serveroch Prevádzkovateľa Portálu Organizačné opatrenia tvoria súbor pravidiel správania sa našich zamestnancov, ktoré sú zakomponované do interných predpisov prevádzkovateľa. Interné predpisy Prevádzkovateľa Portálu sa považujú za dôverné.

10. Článok Príjemcovia osobných údajov

10.1.Vo výnimočných prípadoch môžu byť vaše osobné údaje poskytované tretím stranám, a to najmä vtedy, ak takýto postup umožňuje príslušný právny predpis.

10.2.Niektoré spracovateľské činnosti sú vykonávané aj prostredníctvom našich dodávateľov. Pri výbere dodávateľov dbáme predovšetkým na ich odbornú, technickú, organizačnú a personálnu spôsobilosť tak, aby bola zaručená bezpečnosť spracúvaných osobných údajov.

10.3.Medzi našich dodávateľov a obchodných partnerov patria najmä, avšak nielen: • Poskytovatelia serverových služieb, • poskytovatelia programátorských služieb, • poskytovatelia doručovacích služieb, • poskytovatelia účtovných a právnych služieb, • poskytovatelia marketingových služieb • poskytovatelia podpory systém • Orgány poverené výkonom dohľadu V súvislosti s výkonom kontroly alebo dohľadu môžu byť vaše osobné údaje poskytované orgánom, ktoré zo zákona kontrolujú výkon našej činnosti, napr. Úrad na ochranu osobných údajov SR, Slovenská obchodná inšpekcia, a iné.

10.4.V súvislosti s vymáhaním našich práv a právom chránených záujmov v odôvodnených prípadoch poskytujeme vaše osobné údaje príslušným súdom, exekútorom, notárom, advokátskym kanceláriám, súdnym znalcom, či iným externým subjektom, ktoré sa zaoberajú vymáhaním nárokov alebo uplatňovaním práv.

10.5.Na základe osobitných právnych predpisov poskytujeme osobné údaje určitým subjektom, ktorým sme povinní tieto údaje poskytnúť na základe ich žiadosti o poskytnutie súčinnosti, napr. orgánom štátnej správy, súdom, prokuratúram, orgánom činným v trestnom konaní alebo Finančnej správe SR. 10.6.Sociálna poisťovňa, audítorská spoločnosť, archív, a iné.

11. Článok Doba uchovávania údajov

11.1.Vaše osobné údaje uchovávame a chránime po dobu stanovenú platnými právnymi predpismi. V prípade, ak uchovávame vaše osobné údaje na základe vami udeleného súhlasu, uchovávame osobné údaje po dobu, na ktorú ste nám udelili svoj súhlas. Doby uchovávania osobných údajov sa líšia v závislosti od konkrétneho účelu, na ktorý sa osobné údaje spracúvajú. Stanovená doba uchovávania osobných údajov vychádza zo zásady minimalizácie uchovávania osobných údajov.

12. Článok Práva dotknutých osôb

12.1.Ako dotknutá osoba máte nasledujúce práva:

12.2.Máte právo získať od nás informáciu o tom, či spracúvame vaše osobné údaje. V prípade, ak vaše osobné údaje spracúvame, máte právo získať prístup k týmto osobným údajom, a to v rozsahu: účel spracúvania, kategória osobných údajov, príjemcovia osobných údajov, doba spracúvania osobných údajov a informácia o zdroji, z ktorého sme vaše osobné údaje získali. Ďalej máte právo na poskytnutie kópie vašich osobných údajov, avšak je potrebné, aby ste to v rámci vašej žiadosti výslovne uviedli. Ak by ste požadovali ďalšie kópie, máme právo účtovať za uvedenú službu primeraný poplatok za vystavenie dodatočných kópií. Práva tretích strán, vrátane iných osôb, ktoré Prevádzkovateľa Portálu poskytli osobné údaje, však týmto nemôžu byť obmedzené a cudzie osobné údaje vám takto Prevádzkovateľ Portálu nemôže sprístupniť. • Právo na opravu alebo doplnenie podľa čl. 16 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Máte právo požiadať o opravu nesprávnych osobných údajov alebo o doplnenie neúplných osobných údajov, ktoré o Vás spracúvame. Využitím tohto práva korektným spôsobom pomôžete udržiavať vaše osobné údaje správne a aktuálne. • Právo na vymazanie (právo „na zabudnutie“) podľa čl. 17 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Máte právo požiadať, aby bez zbytočného odkladu boli vymazané vaše osobné údaje, ak je naplnený niektorý z týchto dôvodov: 1. osobné údaje už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali alebo inak spracúvali, 2. dotknutá osoba odvolá súhlas podľa článku 6 ods. 1 písm. a) alebo odvolá výslovný súhlas podľa článku 9 ods. 2 písm. a) 3. všeobecného nariadenia o ochrane údajov, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie, 4. dotknutá osoba namieta voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 1všeobecného nariadenia o ochrane údajov (namietanie voči 5. oprávnenému alebo verejnému záujmu),ak neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie, alebo dotknutá osoba 6. namieta voči spracúvaniu podľa článku 21 ods. 2 (namietanie voči priamemu marketingu), 7. osobné údaje sa spracúvali nezákonne, 8. osobné údaje musia byť vymazané, aby sa splnila zákonná povinnosť podľa práva Únie alebo práva členského štátu, ktorému Prevádzkovateľ Portálu podlieha, 9. osobné údaje sa získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti podľa článku 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane údajov (súhlas dieťaťa).

12.3.Prevádzkovateľ Portálu nemá povinnosť vymazať vaše osobné údaje, ak ide o spracúvanie: • a) na uplatnenie práva na slobodu prejavu a na informácie, • b) na splnenie zákonnej povinnosti, ktorá si vyžaduje spracúvanie podľa práva Únie alebo práva členského štátu, ktorému Prevádzkovateľ Portálu podlieha, alebo na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej spoločnosti, • c) z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia v súlade s článkom 9 ods. 2 písm. h) a i), ako aj článkom 9 ods. 3 všeobecného nariadenia o ochrane údajov, • d) na účely archivácie vo verejnom záujme, na účely vedeckého alebo historického výskumu či na štatistické účely podľa článku 89 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane údajov, pokiaľ je pravdepodobné, že právo uvedené v odseku 1 znemožní alebo závažným spôsobom sťaží dosiahnutie cieľov takéhoto spracúvania, alebo • e) na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

12.4.Právo na obmedzenie spracúvania podľa čl. 18 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Máte právo na základe žiadosti o blokáciu vašich osobných údajov (obmedzenie spracúvania vašich osobných údajov na ich uchovávanie; iné spracovateľské operácie počas blokácie nie sú dovolené) v týchto prípadoch: • a) obmedzenie spracúvania vašich osobných údajov v čase overovania ich správnosti, • b) ak sú vaše osobné údaje spracúvané nezákonne a zároveň požadujete namiesto vymazania vašich osobných údajov len obmedzenie ich spracúvania (len uchovávanie), • c) potrebujete vaše osobné údaje na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov, • d) namietali ste voči spracúvaniu podľa článku 21ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane údajov (oprávnený záujem alebo verejný záujem), a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane Prevádzkovateľa Portálu prevažujú nad vašimi oprávnenými záujmami.

12.5.V prípade, ak by prišlo k obmedzeniu spracúvania osobných údajov, Prevádzkovateľ Portálu môže osobné údaje ďalej len uchovávať alebo spracúvať: • a) na účely preukazovania, uplatňovania alebo obhajovania právnych nárokov, • b) na ochranu práv inej fyzickej alebo právnickej osoby, • c) z dôvodov dôležitého verejného záujmu Únie alebo členského štátu, • d) so súhlasom dotknutej osoby.

12.6.Ak by nastala situácia, ktorá by smerovala k zrušeniu obmedzenia spracúvania osobných údajov, Prevádzkovateľ Portálu o tejto skutočnosti dotknutú osobu vopred informuje.

12.7.Právo na prenosnosť údajov podľa čl. 20 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Máte právo získať vaše osobné údaje, ktoré ste nám poskytli, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Máte právo od nás požadovať, aby sme vaše osobné údaje preniesli od Prevádzkovateľa Portálu k inému prevádzkovateľovi, ktorého uvediete vo vašej žiadosti, a to za predpokladu, že je to technicky možné. Právo na prenosnosť osobných údajov sa uplatní v prípadoch, ak: • a) sa spracúvanie zakladá na právnom základe súhlasu alebo zmluvy, • b) spracúvanie sa vykonáva automatizovanými prostriedkami.

12.8.Právo namietať podľa čl. 21 všeobecného nariadenia o ochrane údajov Máte právo kedykoľvek namietať voči spracúvaniu vašich osobných údajov, ak právnym základom spracúvania osobných údajov je oprávnený záujem v zmysle článku 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, a to zaslaním písomnej žiadosti na e- mailovú adresu helpdesk@kollarservices.sk, poštou alebo osobným odovzdaním písomnej žiadosti v sídle Prevádzkovateľa Portálu Po doručení námietky vaše osobné údaje zlikvidujeme, s výnimkou nasledujúcich prípadov: • a) ak Prevádzkovateľ Portálu preukáže nevyhnutné oprávnené dôvody na spracúvanie, ktoré prevažujú nad vašimi záujmami, právami a slobodami, alebo • b) ak sa preukáže, že vaše osobné údaje Prevádzkovateľ Portálu potrebuje na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov. Vaše námietky nemajú vplyv na spracúvanie vašich osobných údajov pred doručením vašich námietok.

12.9.Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania podľa čl. 22 všeobecného nariadenia o ochrane údajov Máte právo na to, aby sa na Vás nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne automatizovanom spracúvaní, vrátane profilovania, a ktoré má právne účinky, ktoré sa Vás týkajú alebo Vás podobne významne ovplyvňujú. Uvedené právo sa neuplatňuje, ak je rozhodnutie: • a) nevyhnutné na uzavretie alebo plnenie zmluvy medzi dotknutou osobou a Prevádzkovateľom Portálu., • b) povolené právom Únie alebo právom členského štátu, ktorému Prevádzkovateľ Portálu podlieha a ktorým sa zároveň stanovujú aj vhodné opatrenia zaručujúce ochranu práv a slobôd a oprávnených záujmov dotknutej osoby, • c) založené na výslovnom súhlase dotknutej osoby.

12.10. Pri poskytovaní našich služieb nedochádza k automatizovanému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle všeobecného nariadenia o ochrane údajov.

12.11. Právo podať sťažnosť dozornému orgánu podľa čl. 77 všeobecného nariadenia o ochrane údajov. Pokiaľ sa domnievate, že došlo k porušeniu vašich práv k osobným údajom alebo k porušeniu spracúvania vašich údajov, máte právo obrátiť sa so sťažnosťou na dozorný orgán, ktorým je: • Úrad na ochranu osobných údajov SR Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava 27, tel. číslo: +421 2 3231 3214 e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk

12.12. Uplatnenie vašich práv podľa čl. 12 všeobecného nariadenia o ochrane údajov Prevádzkovateľ Portálu poskytne informácie ohľadom spracúvania osobných údajov len na základe žiadosti dotknutej osoby pri výkone jej práv, a to za predpokladu, že dotknutú osobu je preukázateľne schopná identifikovať. Bez úspešného overenia vašej identity nie je Prevádzkovateľ Portálu povinná poskytovať akékoľvek informácie ohľadom spracúvania osobných údajov. Prevádzkovateľ Portálu tým predchádza neoprávnenému prístupu k vašim osobným údajom a porušeniu vašich práv neoprávnenou osobou. Svoje práva k osobným údajom si môžete uplatniť nasledujúcimi spôsobmi: • a) osobne v sídle Prevádzkovateľa Portálu, • b) poštou, • c) emailom zaslaným na adresu helpdesk@kollarservices.sk.

12.13. Vyplnenú a podpísanú žiadosť môžete takisto podať osobne priamo v našej podateľni na adrese sídla Prevádzkovateľa Portálu Žiadosť musí obsahovať všetky potrebné informácie a prílohy nevyhnutné na jej vybavenie a posúdenie vašich nárokov ohľadom spracúvania osobných údajov. V prípade, ak bude vaša žiadosť neúplná, budeme vás kontaktovať s cieľom doplnenia žiadosti.

12.14. V prípade, ak si uplatníte niektoré z vašich práv dotknutej osoby, o tejto vašej žiadosti bude zároveň notifikovaná aj reštaurácia, prípadne viaceré reštaurácie, ktoré vám dodali jedlo objednané cez Portál. Za vybavenie vašej žiadosti na strane reštaurácie, však zodpovedá daná konkrétna reštaurácia.

13. Článok Záverečné ustanovenia

13.1.Prevádzkovateľ Portálu si vyhradzuje právo na akúkoľvek aktualizáciu tejto informačnej povinnosti, a to najmä v súvislosti so zmenami v legislatívnych procesoch. Aktuálna verzia bude vždy dostupná na webovej stránke www.megusta.sk. V prípade, ak dôjde k podstatnej zmene ochrany osobných údajov, najmä spôsobu spracúvania osobných údajov, Prevádzkovateľ Portálu si svoju informačnú povinnosť splní tak, že pred implementáciou zmien viditeľne zverejní upozornenie.

13.2.Týmto zásadami Vás chceme ubezpečiť, že k osobným údajom pristupujeme s najväčšou starostlivosťou a rešpektom, riadiac sa platnými právnymi predpismi a využívajúc dostupnú mieru technickej ochrany. V prípade otázok týkajúcich sa ochrany osobných údajov, na ktoré ste nenašli odpoveď v tomto dokumente, napíšte na e-mailovú adresu helpdesk@kollarservices.sk. V Bratislave, 16.11.2024

Oznámenie porušenia ochrany osobných údajov dotknutej osobe podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“) a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“)

1. Článok Portál a jeho prevádzkovateľ

1.1. Portál je internetový portál, dostupný na URL adrese www.voyagezilina.sk, v ktorom Používatelia prostredníctvom prehliadača v počítači alebo v mobilnom zariadení môžu prehliadať ponuku Predávajúceho zverejnenú na tomto Portáli a objednávať tovar, jedlo alebo nápoje on-line z tejto ponuky Predávajúceho.

1.2. Prevádzkovateľ Portálu je spoločnosť KOLLÁR services s. r. o., so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava - mestská časť Rača, IČO: 50369954, DIČ: 2120306375, IČDPH: SK2120306375, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, vložka číslo 112076/B, kontakt: helpdesk@kollarservices.sk, a ktorá zabezpečuje prevádzku Portálu a na základe zmluvného vzťahu s Predávajúcim poskytuje Predávajúcemu priestor pre zverejňovanie ponuky Tovarov.

2. Článok Oznámenie porušenia ochrany osobných údajov

2.1. V prípade porušenia ochrany osobných údajov, ktoré pravdepodobne povedie k vysokému riziku pre pravá a slobody fyzických osôb, Prevádzkovateľ Portálu bez zbytočného odkladu oznámi porušenie ochrany osobných údajov dotknutej osobe.

2.2. Oznámenie dotknutej osobe obsahuje jasne a jednoducho formulovaný opis povahy porušenia ochrany osobných údajov, ako aj informácie a opatrenia v minimálne nasledujúcom rozsahu: • meno/názov a kontaktné údaje zodpovednej osoby alebo iného kontaktného miesta, kde možno získať viac informácií; • opis pravdepodobných následkov porušenia ochrany osobných údajov; • opis opatrení prijatých alebo navrhovaných prevádzkovateľom s cieľom napraviť porušenie ochrany osobných údajov vrátane opatrení na zmiernenie jeho potenciálnych nepriaz